Sinds 1962
Lestijd is lestijd
Altijd dezelfde instructeur
Snel starten
Beste opleider 16/17/18/19
Eigen mobiele app

Er zijn momenteel geen geplande lessen voor deze opleiding. Heb je interesse? Neem dan contact op via 040-2647373 of info@leeuwopleidingen.nl

U14 Communicatieve Vaardigheden

Door de training Communicatieve Vaardigheden voor chauffeurs, worden deelnemers zich bewuster van de verwachtingen van de klant. Daarnaast leren ze zich beter in te leven in een situatie en klantgerichter te handelen.

Doelgroep
Deze training is bestemd voor chauffeurs die al enige tijd als chauffeur werkzaam zijn en die hun communicatieve vaardigheden willen aanscherpen. In deze training spelen de eigen ervaringen een grote rol. Hierom is de training met name geschikt voor chauffeurs die minstens zes maanden in loondienst zijn.

 

Doel

Deze training heeft als doel om de chauffeur bewuster te maken van de verwachtingen van de klant. Ze leren zich beter in te leven in de situatie van de klant, om meer inzicht te krijgen in hun eigen gedrag en om begrip op te brengen voor het gedrag van een ander.

 

Duur

Twee dagdelen.

 

Aantal deelnemers

16 deelnemers per dag, per instructeur.

 

Inhoud van de training

De training bestaat uit een theorie- en een praktijkgedeelte.

De onderstaande onderwerpen worden behandeld:

  • Communicatie
  • Klantgericht handelen
  • Stresshantering
  • Waarnemen en interpreteren
  • Eigen ervaringen met agressiviteit
  • Preventie en procedures bij agressiviteit
  • Omgaan met moeilijke situaties

 

Waarde nascholing code 95

7 uur (theorie)

 

Algemeen
Toelatingseisen: in het bezit zijn van het C-rijbewijs of D-rijbewijs.
Tarieven zijn exclusief aan- en afmelden Code 95 – CCV
Op al onze cursussen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Deel deze pagina via
Sinds 1962
Lestijd is lestijd
Altijd dezelfde instructeur
Snel starten
Beste opleider 16/17/18/19
Eigen mobiele app