Door de nascholing communicatieve vaardigheden voor chauffeurs te volgen, worden deelnemers zich bewuster van de verwachtingen van de klant. Daarnaast leren ze zich beter in te leven in een situatie en klantgerichter te handelen.
![]() | Een klassikale nascholing vindt op onze locatie plaats of incompany. Meerdere cursisten nemen gelijktijdig hieraan deel. |
Deze training is bestemd voor chauffeurs die al enige tijd als chauffeur werkzaam zijn en die hun communicatieve vaardigheden willen aanscherpen. In deze training spelen de eigen ervaringen een grote rol. Hierom is de training met name geschikt voor chauffeurs die minstens zes maanden in loondienst zijn.
Deze training heeft als doel om de chauffeur bewuster te maken van de verwachtingen van de klant. Ze leren zich beter in te leven in de situatie van de klant, om meer inzicht te krijgen in hun eigen gedrag en om begrip op te brengen voor het gedrag van een ander.
Twee dagdelen.
16 deelnemers per dag, per instructeur.
De training bestaat uit een theorie- en een praktijkgedeelte. De onderstaande onderwerpen worden behandeld:
7 uur (theorie)
Je moet in het bezit zijn van een C- of D-rijbewijs.
Tarieven zijn exclusief aan- en afmelden Code 95 – CCV.
Op al onze cursussen zijn de algemene leveringsvoorwaarden van toepassing.
Alle informatie over code 95 door de overheid vind je hier.